Friday, August 23, 2013

PERLAWANAN PILIHAN PIALA MALAYSIA 2013 MINGGU KE-2 SMO (SELANGOR VS ATM)

SELANGOR VS ATM
STADIUM SHAH ALAM | 24 OGOS 2013
MISI TIGA MATA

Aksi Selangor menentang ATM ketika peringkat Liga Super Malaysia 2013 | Md Azreen

24 Ogos 2013 - Shah Alam : Selangor yang sekadar seri 0-0 dengan pasukan liga perdana, Johor pada aksi sulung saingan Piala Malaysia tempohari, sedar hanya kemenangan menentang pasukan ATM di laman sendiri mampu memulihkan keyakinan penyokong mereka. Kini misi memburu tiga mata penting menjadi sandaran pasukan The Red Giants sebelum meneruskan misi 33 mereka. 

Walaupun gagal menjaringkan sebarang gol, Amri Yahyah masih merupakan sandaran buat Selangor untuk memburu tiga mata berharga. Namun setelah kecundang pada perlawanan pertama, ATM turut mengimpikan tiga mata berharga. Irfan Bakti pastinya menagih kesungguhan tinggi dan penyudahan berkesan anak buahnya. The Gladiators yang kecundang 3-4 kepada KL Sime Darby perlu menang untuk kembali meletakkan mereka di landasan sebenar dalam perjuangan melangkah ke peringkat akhir Piala Malaysia 2013. 

Perlawanan dijangka berlangsung sengit dengan kedua dua pasukan mempunyai peluang untuk muncul pemenang meskipun pasukan Selangor mempunyai kelebihan beraksi di gelanggang sendiri.

No comments:

Post a Comment